Skal jeg holde jeres næste foredrag?

Jeg elsker at motivere folk til at gå ud og lave forandringer - hvad end det er personlige forandringer eller ændringer i virksomheden. Med små provokationer, anderledes vinkler og en sprudlende energi, prøver jeg at rykke grænsen hvortil ens muligheder (og især ens eget syn på sine muligheder) går.

 

Jeg har blandt andet holdt foredrag ved:

 
 
 
 

Det modsatte af død ved powerpoint og bullets

 

Til gengæld bruger jeg en hel bunke inspirerende historier, erfaringer, undersøgelser og lignende. Jeg snakker kun om ting jeg ved en masse om. Det gør at jeg er super motiveret, mens mine foredrag er fyldt med energi og passion.

 

Udfordrende og motiverende foredrag

Alt for mange foredrag ender desværre ud i, at folk sidder og kigger på enten klokken eller telefonen. Mit mål med mine foredrag er, at få folk til at sidde på det yderste af deres stol, i en venten på at kunne komme hjem og ændre status quo. Det prøver jeg at opnå, ved at bruge eksempler og historier om hvordan de bedste i verdenen allerede har gjort det.

 

Personlig ledelse, udvikling og motivation

Personlig udvikling er for mig et stort fokuspunkt, da jeg hele tiden selv har for øje hvordan jeg bedst og hurtigst muligt udvikler mig i min ønskede retning. I mine foredrag om personlig ledelse og udvikling prøver jeg at give deltagerne fundamentet til selv, at kunne udvikle et fremtidssikret mindset, med den retning de selv har drømt om at gå.

Mange går med en drøm om at blive stor indenfor et eller andet, men bliver holdt nede af diverse usynlige barrierer og normer. Det synes jeg er utroligt synd, da jeg ser store potentialer mange af de steder jeg er ude hos.

Jeg bruger ofte sjove og lærerige historier fra ens idoler, og holder mig langt væk fra kedelige "du skal bruge den her teori"-foredrag. Ofte bringer jeg også personlige historier ind, da jeg har nogle ret atypiske og anderledes historier (hvilket blandt andet indebærer at have over et halvt ton bind og tamponer stående på værelset som 18-årig, eller at stryge til tops i App Store med et drukspil).

 

Min drøm er ikke at få folk til at blive iværksættere, men derimod at få folk til at blive den bedste indenfor deres område. Da jeg holdte dimissionstale for HHX og HTX i Herning, blev der derfor blandt andet fortalt historier om Arnold Schwarzenegger, Cristiano Ronaldo og problemet med X Faktor.

På EUC Nordvest og det svenske gymnasium Polhemsskolan var det innovation der blev snakket om, hvor en mere håndgribelig og spændende tilgang til innovation blev fortalt, med eksempler som Spotify, Elon Musk og endda kummefryserens spøjse historie.

Emnet til foredraget kan være noget i på forhånd har valgt (f.eks. hvad innovation eller iværksætteri er, hvordan man bliver mere innovativ, hvorfor der aldrig har været større muligheder som ung i dagens Danmark eller et motiverende indlæg), eller også kan jeg komme med et passende udkast vi sammen arbjder ud fra.

Produkter og markedsføring

Forretningsmæssigt bevæger jeg mig oftest ved nye områder hvor der endnu ikke er kommet den store konkurrence blandt virksomheder. Det var blandt andet derfor, at jeg blev en af de første konsulenter og foredragsholdere der hjalp virksomheder med at markedsføre sig på det nye og anderledes sociale medie Snapchat.

Mine foredrag er spækket med cases og konkrete værktøjer der gør, at man oftest kan gå i gang med arbejdet direkte efter foredraget. Jeg prøver at inspirere folk ved at give eksempler på hvordan de bedste indenfor diverse industrier gør, og hvordan man kan (og måske bør) gribe det an.

Jeg har stor viden inden for teknologiske produkter og markedsføring, som f.eks. hvorfor Tinder og Netflix har fået så stor succes, og hvad der ligger bag disse succeser som vi kan lære af.

 

Formatet for foredraget er helt op til jer, både hvad angår tid, sted længde og medie - Jeg har afholdt både foredrag, webinars og workshops. Deltagerne vil få alle slides og ressourcer bagefter, så man er klar til at implementere tiltagene med det samme.

Jeg har erfaring med foredrag for alle målgrupper, hvilket blandt andet indebærer studerende fra folkeskolen til universitetet, iværksættere, de største nørder indenfor online markedsføring - endda også svenskere. Det samme angår længden på foredraget, som har strakt fra alt mellem 15 minutter og halvanden time.

 
 

Hvis du vil booke mig til et foredrag, eller høre nærmere, så fang mig på an@lapprador.com eller +45 4 123 123 1.